هشام ماجد يكشف سبب انفصاله وشيكو عن أحمد فهمي: اتخانقنا (فيديو)

بوابة فيتو 0 تعليق ارسل طباعة حذف

نعرض لكم زوارنا أهم وأحدث الأخبار فى المقال الاتي:
هشام ماجد يكشف سبب انفصاله وشيكو عن أحمد فهمي: اتخانقنا (فيديو), اليوم الخميس 28 مارس 2024 12:15 صباحاً

الأربعاء 27/مارس/2024 - 11:41 م 3/27/2024 11:41:13 PM

الفنان هشام ماجد،
الفنان هشام ماجد، فيتو

هشام ماجد، قال الفنان هشام ماجد:"شيكو مكنش عايز يدخل التمثيل وقعدنا اتحايلنا عليه لحد لما وافق علي انه يبقى ممثل كان موقفه انه يكمل كمهندس، ولما مثل معانا كمل بقى".

 

ضحك شكيو

وأضاف خلال لقائه ببرنامج "اسرار" الذي تقدمه الإعلامية أميرة بدر بقناة "النهار":"شيكو ممثل شاطر وبيضحك واكتر واحد مميز في فريقنا بالتمثيل".

 

سبب انفصال أحمد فهمي عن شيكو وهشام ماجد

ولفت:"انفصالي أنا وشيكو عن أحمد فهمي كان بسبب فيلم الرجل العناب، اتفقنا ان فهمي يكتب الفيلم علشان منتخانقش يعني فلما كتب الفيلم كان عندنا انا وشيكو اعتراضات في حاجات معينة عايزين نعدلها وقتها فهمي افتكر ان ده عدم تقدير له فقفشنا في الجزء ده فقررنا منعملش الفيلم سوا وفهمي قرر وقتها انه ميكملش معانا تاني ويشتغل لوحده".

Advertisements

 

خناقة شيكو وهشام ماجد مع أحمد فهمي 

وتابع هشام ماجد:"أنا وشيكو كنا طول الوقت بنتخانق في حاجات مع أحمد فهمي متعلقة بتفاصيل في الفيلم، بس مكنتش بتظهر للناس لحد ما تم الأنفصال ما بينا في الرجل العناب".

 

ولفت:"قليل جدا لما يبقى فيه فرق بتكمل حتى فرقة واما مكملتش، وانا وشيكو برضو بنتخانق بس موصلتش بينا اننا نفكر في الإنفصال، احب اني انا وشيكو وأحمد فهمي نعمل حاجة مع بعض".
ونقدم لكم من خلال موقع (فيتو)، تغطية ورصدا مستمرا على مدار الـ 24 ساعة لـ أسعار الذهب، أسعار اللحوم ، أسعار الدولار ، أسعار اليورو ، أسعار العملات ، أخبار الرياضة ، أخبار مصر، أخبار اقتصاد ، أخبار المحافظات ، أخبار السياسة، ويقوم فريقنا بمتابعة حصرية لجميع الدوريات العالمية مثل الدوري الإنجليزي ، الدوري الإيطالي ، الدوري المصري، دوري أبطال أوروبا ، دوري أبطال أفريقيا ، دوري أبطال آسيا ، والأحداث الهامة و السياسة الخارجية والداخلية بالإضافة للنقل الحصري لـ أخبار الفن والعديد من الأنشطة الثقافية والأدبية.

أخبار ذات صلة

0 تعليق